nobody without you..

Tisdagen kom den också.. med en redig huvudvärk till bjudes.. mm.. sköönt.. inte.. gnissel, gnassel.. gnisslar snart sönder mina tänder helt o hållet.. men har inte orkat ha bettskenan i =) nåjaaa.. då får jag skylla mig själv.. förvandlas till en hockeyspelare när jag ska sova =P jajaaa.. idag är det tisdag.. det betyder träning. men först.. lämna ett cv på LSS.. jeeeppp.. sen laga mat.. korv stroganoff får de bli! sen såg jag till min fasa att det är nääästan 20 mil dit vi ska o spela match.. på fredag!! kl 20... shiiit.. inte hemma förrän typ 1 på natten.. hmm.. inte lika skönt.. kaaanske får fjäska med älsk, att han kommer o hämtar mig i billingen efteråt.. annars blir det inte att vi ses förrän på söööndag.. ojoj.. vi har träningar på oolika dagar, ganska störande.. Men denna helgen ska bli lugn för min del.. Måste bara skynda mig att hämta hem sängen.. jag blir totalt galen på den jag har nu.. dels är den sjukt liten, sen så är den gammal o jättemjuk.. neej tack vet jag min större o skönare i Kstad.. =) o så blir det bättre att sova två i också =) för två personer i en 90-säng är nästan totalt omöjligt att få någon skönsömn..  men, dom säger ju finns de hjärterum så finns de stjärterum =)

nåjaaa.. träning då ja.. gött.. längesen nu.. kan säga att det sved att betala träningsavgift på 1000!!kr när man bara tränar en gång i veckan, två om vi inte har fredagsmatcher.. jajaaa.. de får kosta om man vill satsa!! =)

nu ska jag sätta på mig lite kläder, går visserligen runt i kläder, mina älskade mjukisbyxor, men det får bli ett par jeans när jag ska dit upp o lämna cv´t...

jaapp.. skriver kanske ikväll...

miss my boy.. my favourite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback