old ladies..

Jaoopp.. har kommit hem från träningen o stoppat lite mat i magen.. mmm.. maaat.. jag älskar mat =) jajaa.. träningen var väl inte den absolut seriöstaste om man säger så.. först uppvärmning, sen en massa skott, o sen spelade vi 3 mot 3.. vi var ju bara 7 som var o tränade också så.. lite svårt att göra något seriöst av det.. men kul var det.. =) vi spelade young girls vs old ladies.. hahaha.. old ladies, jaaa jag är 20, sandra typ 24 o siri där någonstans också.. men jaa.. sen skulle vi avgöra med straffar.. mitt lag svek mig, en gick till bussen, o efter många omgångar så satte sig den andre på läktaren.. haha.. så jaa, jag fick fortsätta.. och egentligen så missade jag ju de två sista straffarna med flit ;) hahahaha..

jajaaa.. Imorgon blir det jobb.. wiie.. PENGAR! =) 07:30-13:30..skön början!! sen blir det iväg o inhandla lite smarrigt att ha, eftersom vi ska göra hemmagjord pizza imorgon kväll.. mmm va mysigt.. älskling och jag <3 film o hemmagjord pizza o massa mys =) can´t wait =)

jajaa.. så då blir det jobb imorgon, jobb torsdag, träning fredag, kolla fotbollscup lördag o sen match på söndagen =)

nu är jag jättetrött, och idag blir det sängen tidigt.. seeeenast 23:00 är mitt mål =)

så nu ska jag borsta tänderna o lägga mig o kolla på tv iställe =) nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback