Ska jag?

Eller ska jag inte? hmm.. svår fråga.. har börjat tveka på frisörskolan ändå.. fan ta mig!!! jag hatar  mig själv.. men nu är det på bra grunder.. har frågat 2 frisörer om vad dom tror och tycker om en sådan här utbidlning som bara är 6 måander.. dels så tar de hellre in lärlingar som gått frisörutbildning på gymnasiet, dvs 3 år, sedan är det väldigt mycket pengar, och man måste vara ruskigt bra på det man gör på sådan kort tid, det har startat ett nytt frisörgymnasium i uddevalla, varav det kommer komma oerhört många fler frisörer som ska ha praktik/lärlingsplats..

själv har jag gått runt och ringt runt till salonger i mellerud och i bengtsfors, och inga av dom tar in lärlingar.. känns ju inte heller helt jättebra, då jag inte heller kan flytta till göteborg och skaffa lägenhet på lärlingslön direkt heller.. och pendla skulle jag  nog inte orka med ner till göteborg varje dag, framför allt inte när jag har K här hemma, o träningar o så.. någon gång ska jag ju absolut flytta härifrån!, men just nu är ingen bra tid.. så jaa.. jag tänker fram och tillbbaka hela tiden på hur jag ska göra med allt, och jag måste verkligen snart bestämma mig.. hur kommer det se ut iframtiden nu när alla läser frisör egentligen?? jaaoo.. Ska jag tänka om? tänka i helt andra banor? vette fasiken. .=( just nu så vet jag varken ut eller in..


jajaa.. ner o simma snart i vilket fall som helst.. ska bli skönt iaf, att tänka på annat.. kan prata av mig lite med annicka också! =) mm.. o bubbla i bubbelpoolen.. o sen lägga sig i solariet.. mycket skönt.. =)

Kommentarer
Postat av: Alina

Nattinatti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback