so tired..

Guud.. Är något så fruktansvärt trött!! åkte upp till Nykroppa i fredags, vilket var en lång resa.. sen så spelade vi matchen.. jaaopp, vi vann.. mer orkar jag inte säga om den! mitt mål blev bortdömt, fick spela skärmare, vilket jag aldrig gjort innan! jajaaa.. sen till lägenheten för att spendera min sista natt där.. blev en hemsk natt.. Halv 4 på natten kunde jag äntligen stänga av tvn.. grannen är värsta konstig.. och han börjar spela musik nästan exakt 22:59 varje kväll, o sen vid 00:00 så börjar hissen åka upp o ner.. så jaa.. kl 4 så stängde han av sin #%#&#%#&#%# musik.. och äntligen kunde jag få LITE ro.. sen kom lördagen, alldeles för snabbt, hann verkligen inte sova ut som jag hade behövt.. mamma o pappa kom vid halv 11, o så började vi att packa o bära.. så höll vi på fram till 16:00 konstant.. jag o pappa bar och monterade ner saker och mamma städade.. guud vad trött jag var sen.. så åkte vi hem, och jaa.. kvällen blev inte som jag tänkt mig, men ändå..

Var ju chaffis.. K skriver att jag ska komma ner tidigare o hämta dom.. så jag beger mig mot trollhättan..trött som en gaalning var jag.. så det blev skithög musik och redbull.. jaaaoo.. sen äntligen nere, klockan är runt halv 2, och pojkarna skulle komma ut från lipz.. men klockan blev både 20 i, kvart i, 10 i, 5 i 2 tills dom kom ut.. så där stod jag utanför Lipz som värsta fånet.. =) nåjaa.. Daniel springer iväg med Kennys nycklar, till Max, för då skulle dom ha hamburgare.. så tog de tid där.. svepte i mig en kaffe inför den dryga resan tillbaka till bäckefors.. puuh.. jaaa.. sen äntligen, efter att åkt runt halva trollhättan ´för att lämna daniel där han bor, så åkte vi hemåt.. dimmigt, regnigt.. och två riktigt fulla killar i bilen.. dom däckade ganska fort.. jag satte musiken i bott och satt o sjöng hela vägen.. med redbull i handen.. =)

20 över 4 var vi framme i bäckefors, och guuud vad skönt tänkte jag.. en säng att sova i!!! trodde jag skulle däcka direkt.. men ICKE.. dels en väldigt väldigt högt snarkande söting bredvid mig, trångt, och som jag egentligen visste så är inte redbull och kaffe en bra kombination om man inte ska hålla sig pigg hela natten.. iallafall inte 4 redbull o en kaffe :S så där låg jag, snurrade, la mig i soffan, gick ner o satte mig vid köksbordet.. o inte nog med det så fick jag nog en överdos av koffein, för fick en liten allergisk reaktion.. o då blev det ännu jobbigare.. så jaa.. tillslut, när klockan är halv 8 på morgon, så känner jag att jag bara måste lägga mig, då hade jag vart vaken 23 timmar nästan.. och tillslut så somnade jag.. sov till halv 12.. sen så har jag itne sovit något mer.. så är helt död nu.. måste verkligen lägga mig nu..

till råga på allt så känner jag mig grymt febrig, så det får bli ett par alvedon o sängen nu minsann!! man är ju alltid mer mottaglig när man sover dåligt och ätit dåligt.. mmm.. håller tummarna för att det inte ska hålla i sig!

Längtar tills på onsdag som en tok iaf.. för då kommer älsk hit, o vi ska ha myskväll.. baka hemmagjord pizza mm.. mmm, det är riktigt smarrigt!! =) vi träffas inte så ofta, typ högst 3 ggr i veckan, om vi har tur.. för de e träningar alla dagar annars.. :S o på helgerna så har jag matcher.. tänk vad lättare det skulle vara om man bodde ihop!  


snart 4 månader  =)


Nee.. nattinatt på er nu!! tråkig läsning.. men hade inget annat för mig just nu.. egentligen har jag massvis med saker att göra.. men ingen ork iaf =)


Kommentarer
Postat av: Evelina.

mn du spelade ju bara skärmare första perioden:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback