somewhere..

Nu börjar kvällen komma även idag.. onsdag.. Har jobbat idag också.. gött med pengar, men nu framöver så kommer det vara dåligt med jobb.. inte bra med min ekonomi.. nåjaa.. annars så har jag jobbat måndag,tisdag o onsdag.. tränat igår, det var skönt, o nu får jag faktiskt inte lika mycket träningsvärk efter benstyrkan.. =D hehe.. de e ju positivt =) Annars så är det ganska slappt, ska till hjärtat idag en sväng.. så då blir det fotboll.. Sverige-Holland idag!! så blir att jag tar bussen vid halv 8.. är helt slut förövrigt.. inte van med att jobba igen tror jag.. =) de e ju väldigt stressigt..!! och vad man springer fram o tillbaka, borde kanske skaffa mig en stegräknare och se hur mycket man egentligen går på en jobb-dag.. =)

joo, direkt efter jobbet i tisdags så åkte jag ner till trollhättan på intervju på frisörskolan.. snabba ryck.. slutade halv 3, o skulle vara i trollhättan kl 4.. så det var veerkligen snabba ryck.. synd som det var så hade dom fullt i januari-kursen, men dom skulle eventuellt starta en ny i mars, annars så blir det i augusti.. o kan säga at tjag nog är mer sugen på att börja i augusti, för mars så blir det öäver hela sommaren, o det vill jag inte.. vill ju kunna ha lite sommar också =) så på intervjun så fick jag göra ett personlighetstest, efter det så skulle han prova mig praktiskt! vad iiiii? jooo.. då skulle jag härma honom.. han skulle göra en sak först, sen skulle jag göra så lika som jag bara kunde.. och jag var NERVÖS.. så jaaa.. men det tror jag han märkte också.. så jag fick härma honom med klippning, färgning och rulla permanentspolar.. fyy vad svårt.. o snacka om att man kände sig uttittad, vilket gjorde det ännu mer nervöst.. men jaa.. han tyckte att det såg bra ut med intervjun o det praktiska.. så han skulle höra av sig framöver.. jaaaaooo..

match på fredag.. kristinehamn.. SEGT.. match där klockan 20.. typ 16 mil dit.. :S så är hemma vid 12 på natten kan jag tänka mig.. buhuu.. det är grymt segt faktiskt.. o ofta så är det inte bra att åka bil så långt till matcherna, för det blir verkligen så resan känns i benen sen när man ska springa.. jajaaa..

nu har jag precis pratat med min yngre storebror förövrigt, o han skulle nog komma hem 15e december =D
wiheeee.. roligt.. o hoppas verkligen att hans flickvän Emma kan följa med.. =)

Och min lördag kommer jag spendera med Älskling.. och det kan bli biomys!! =) en sak vet jag att det blir iaf.. SAW-maraton ;) vi ska se alla 5 saw-filmerna.. wooo.. så en skräcklördag får det bli =)

Jajaa.. nu ska jag lägga mig i badkaret en sväng.. för att sen åka buss till Bäckefors.. =P

bye bye!!

Tänkvärt:

*Att stanna upp emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback