Suck..

Ibland blir jag riktigt trött.. på folk..

Mitt humör har äntligen börjat samlas.. Äntligen börjar jag få ordning på det.. mycket som har hänt det senaste.. mycket skit.. det har påverkat precis allting.. men nu hoppas jag att det ska bli ändring på det hela.. Få ut något av mina dagar, bättre innebandy, bättre stämning här hemma.. för just nu är det ganska så hektiskt mellan mig o min mor.. jag behöver flytta snarast!!!

jajaa.. annars så ringde ann-marie, o jag har fått ett par "startdagar" nu på onsdag o torsdag.. jobb alltså.. så jag kommer in i rutinerna där igen =) det är riktigt bra..Jobb behöver jag verkligen! dessa två jädra hyror som jag har kvar att betala.. SUCK! =) men men.. hoppas på att det kommer bli en del jobb nu framöver.. har verkligen inte råd till att tacka nej :S oavsett om jag har en massa andra saker planerade.. det är det jobbiga med att jobba som timanställd.. nåjaa..

nu ska jag fortsätta göra mat.. det blir wokgrönsaker, pommes o chicken nuggets m bearnaise-sås.. smaskens!
blandar i wokgrönsakerna med pommes, o har på en slags "marinad" av vitlök som jag fixar själv.. smarrigt!!

träning sen vid 19.. jag som kör också.. zzzz....


mm.. nu har jag ätit.. gottigott.. har även hunnit fixa med vilka saker som ska bort till farmor och vilka jag ska ha kvar här.. har fått låna ett rum hos farmor där jag kan ha saker som jag inte behöver.. typ köksbord, stolar o hyllor mm.. såna saker som inte fick plats någonstans här hemma.. =) snällt snällt!

o nu sitter jag o drömmer mig bort.. sitter o kollar på fritidsresor, apollo, ving mm.. drömmer mig boort till värmen.. =)
hade inte vart fel att åka till thailand nu faktiskt, men det får jag spara, har ju redan varit utomlands detta året, 2 gånger.. så jaa, nästa vinter så kan det bli thailand med K, och hans familj =) får bara se om jag lyckas hålla mig utan att åka någon gång innan.. kan bli svårt.. mamma är också gött sugen ;) jajaa..

nu ska jag fortsätta plocka lite med sakerna som ska iväg.. så pappa kan köra dom ikväll, så det blir lite ordning här.. jag har lyckats att få in soffa, soffbord, säng, tv, o byrå i mitt rum, så nu är det heeelt fullt.. =)

fick förresten höra en mycket rolig grej förut.. Äldsta brorsan (honk) kommer hem runt lucia =) vi har inte träffats sen (Gulp) ett år.. shiit. han missar julafton iår, =( för han ska till kap verde den turisen :P . sen så kommer andra brorsan hem runt jul där.. mysigt.. =) de var senast i somras vi träffades.. hoppas verkligen på att Emma kan följa med, skulle vara såå kul =)

ajaa.. nu ska jag sätta fart o göra något.. ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback