Take me away!

Mamma fick precis ett erbjudande från Solresor!! Egypten /hurghada 4-stjärnigt hotell, 1 vecka, all inclusive för 2998kr/person!!! whaaaaat??!?! solresor har ju väldigt bra standard på sina hotell, och detta var oerhört OK :) hehehe.. resan bär av redan på fredag den 28e.. och vad jag önskar att jag satt på det flyget då!!! bearbetning av mamma har börjat =)
Kan ju försöka fixa så jag får en del av resan i julklapp, för några pengar har jag ju inte till det nu egentligen.. men det är ju bara 3000kr för resan, sen behöver man jui inte betala något mer, då det är all inclusive.. o med erfarenheter av all inclusive så brukar det räcka o bli över.. =) hahaha,.. måste måste måste.. jag har ju suttit och dregglat länge nog på fritidsresor, apollo, ving o solresor.. Please.. =) j*vlaaaaaaa hyror!!!! gud vad arg jag blir på dom!! snällaaaa!!! =)

jag ska inte förvänta mig för mycket.. kan ju försöka iaf =) funka ju sist när vi drog till cypern =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback