try your best..

Nu börjar fredan gå mot sitt slut också.. samma med mig.. jag är helt slut!! har mest vart hemma hela dagen, åkte visserligen och handlade på ica, vilket inte är lyckat att göra en fredagseftermiddag.. det var nästan som att åka dom där krockbilarna på liseberg.. huuuuh.. säger jag bara.. folk.. =) jajaaa..

sen åkte jag upp till träningen.. kändes inte bra i början faktiskt, missade det mesta kändes det som.. men sen hände det något vid 2lags spelet i slutet.. då var alla hur heta som helst.. det gillar vi =) så ska det se ut på söndag då vi möter Nordmarken.. kan vara seriens viktigaste match =P har sagt det förut, men värt att nämnas igen!
nu ska inget stoppa mig =)

sen en sväng till becca för att tjöta lite.. o sen hem och åt varm tacotårta.. mmm.. gott.. =)

o nu ringde älskling.. =) wieeee..

I love hiiiim =)

nu ska jag nana, upp kvart över 6, blää.. men men.. jag offrar mig.. =)

nattinatt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback