Underbart..

Hur underbart är det inte att vakna upp med sin älskling bredvid sig? =) återigen inte lika härligt när han ska till jobbet, så man vaknar sådär lite halvt bara runt halv 7, men ändå.. Man får njuta av de morgnarna man har tillsammans =) <3

Annars har min dag inte bestått av mycket.. hade tänkt att baka lussekatter, men jaa, kom på att jag inte orkade göra det, o att frysen måste frostas av innan man kan lägga in mer saker.. o då kan det lika gärna vänta tills imorgon!! vuxenpoäng däär!! jaoojaoo..

ska även försöka ta mig till banken nu nån dag med pappsen för att fixa med lånet till skolan =)

Och kvällen kommer nog att bestå av film hos Becca, med glögg o mys =) för nu när snön har kommit så får man verkligen en skön känsla, myspys.. ska se om vi kan hitta några lussekatter att köpa.. ;) haha..antar att konditoriet har det! smaskens.. men dom är dock inte så goda med massa gult i, saffran med andra ord =) bättre med kardemumma =) 

samma med semlor, mandelmassan är blä, så istället för mandelmassa har man i vaniljkräm..  MUMS=)
 
Annars så sitter jag o filurar vad jag ska köpa till K i julklapp, och det kommer faktiskt fram en del med tankar minsann =) 


 nu ska jag kila iväg till Beccis.. på med myskläder =) skriver kanske senare!

byebyeee so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback