Utmanad..

Jag har blivit utmanad av evelina

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem
 
Fy vad svårt..

* Jag är världens mest envisa människa.. Har jag väl bestämt mig för något så ger jag mig inte.. både på gott och ont..

* Jag är en enorm tävlingsmänniska , när jag var yngre kunde man inte prata med mig om jag förlorat på något..

* jag är extremt mörkrädd, och får alltid för mig att jag är förföljd..

* Jag har brutit lillfingret och lilltån.. båda på vänster, och båda har stått åt alla håll..

* Jag har EXTREM fobi för spindlar. Varje gång jag kommer in i ett rum så kollar jag runt i alla hörn.. speciellt i badrum!

* jag är väldigt energisk, allt ska hända här och nu, gärna igår!

* Jag är ingen morgonmänniska, ligger hellre och drar mig en stund... Snooze är det bästa jag vet ;)

hahha.. jag låter änna lite paranoid på vissa punkter.. men det bjuder jag på.. alla e vi lite psykisk sjuka,  men av olika grad tror jag ;) Hur ofta har man inte känt sig förföljd när man är ute o går och det är mörkt? man kastar allt en extra kik över axeln lite då o då =)

Jag utmanar:
Katta
Carrie
Lina
Sandra
Frida
jennica
Ricky

Kommentarer
Postat av: katta

tack för utmaningen hehe!

men har fan inte 7 bloggar som ja "känner å läser" plus att de e sjukt svårt å skriva 7 sånna sanningar :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback