We are..

THE BEST!! wihoo.. VINST idag.. 6-3 mot topplaget.. nu är det vi som är topplaget, och leder serien =) tror skarpt på att vi kommer vara med o fajtas om seriesegern i slutet =)  såå grymt kul.. jepp.. historien kanske upprepar sig ;) vi spelade nämligen seriefinal mot detta laget för hmm ?4? år sen, och vann, så gick vi upp i 2an! =) 

för i h*lvete!!!!!! jag har såååå ont i mitt hjärta.. =( =( min bästa vän gick sönder.. =( min klubba, som jag haft i många herrans år.. min klubba som jag gjort många goa mål med.. jäklar.. för en sekund höll jag på att springa ut ur dörrn o kasta ut klubban.. så arg blev jag.. men fokusen kom tillbaka ganska snabbt igen.. och med min gamla pärla, typ 10 år gammal så kom jag tillbaka igen, väääldigt väääldigt ovant.. men men.. så TACK, eller inte... hon som slog sönder den.. hoppas hon är jäkligt nöjd!.. men någon gång skulle det ju hända.. jaaoopp.. får bli lite känslig nu, för det blir faktiskt ens vän, det vet ju alla som spelar innebandy.. svårt att spela med en klubba som man inte brukar ha.. man blir liksom tajt med den man spelar med jämt..

jajaa.. så nu blir det JÄTTTTTTEKUL att köpa en ny.. inte.. jag vill inte.. men have to.. jag som har sååå gott om pengar nu också.. inte.. kanske får bli en förtidig julklapp.. hmm.. så det blir in o kolla på ny klubba på nätet, om jag hittar någon passande, sen kolla nere i stan också.. får bli fatpipe igen tror jag.. bra klubbor de dära.. den har hållt länge som sagt!

och det mest typiska var ju att jag på uppvärmningen frågade våran tränare om han kunde linda om min grepptejp, för jag skulle köpa ny.. men jaa, där sparade jag 50 kr, det blev istället bortemot 800 kr kan jag tänka mig.. :S

that´s life..

Imorgon ska jag jobba förresten.. 07-14:30.. seg dag.. men det får gå..

o inte nog med allt detta, så har jag fått ögoninflammation.. f*n.. så det får bli att gå till apoteket och köpa salva o ögondroppar imorgon efter jobbet.. sen ska jag även ringa till frisörskolan i trollhättan och fråga om när jag kan komma på intervju.. för nu har jag näääästan bestämt mig helt.. =) så får hålla tummarna på att jag får komma på intervju så det inte kommit en massa folk före och tagit platserna.. håller tummarna rejält =)

har förövrigt haft en mycket bra lördag och söndag med älskling.. Love youuu =)

ganska så deprimerande inlägg, men ändå.. jag är glad för att vi vann, men ledsen för att klubben gick!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback