When you look me in my eyes..

Nu har jag precis kommit hem från Bäckefors.. blev en mycket slapp kväll igår i soffan framför Holland-Sverige matchen.. Van Persie e grym =) sen spelar han ju i Arsenal förövrigt.. fick även reda på att Walcott har skadat axeln.. Stackarn.. blir borta från fotbollen i kanske 10 veckor.. inte bra.. Han är ju ögongodis att kolla på på matcherna som Arsenal spelar! =)

Annars så höll jag på att bryta ihjäl mig förut när jag skulle gå till bussen från K.. shiit.. superhalt var det.. -1 grader också.. men en ganska skön kyla, inte rå! då är det skönt.. men jaa.. det kunde gått riktigt illa.. tur man har nogerlunda med balans, så man inte drattar på ändan =)

ajaa.. annars så blir det en lugn torsdag med lite städning och liknande.. en promenix med mammsen ska jag nog kunna klämma in också!!  kaaanske kaaaanske att man kan åka till åmål o kika på ny innebandyklubba, inte så troligt dock eftersom jag ska till åmål imorgon för samlingen till matchen =) så kommer nog bli så att jag åker tidigare dit då, o in på intersport där.. så segt att jag var i alla sportaffärer i trollhättan, och ingen av dom sålde Fatpipe.. skit på dom! fatipipe är ju ändå ett väldigt känt och väääldigt bra märke.. hmm.. blir det inte klubba imorgon så lär det inte bli klubba förräns typ näst nästa helg eller något.. när hjärtat o jag ska ner till Göteborg förmodligen.. där vet jag att det finns någon affär som säljer fatpipe iaf!! =)

jaaaoo.. så får väl se hur det blir =)

Ska försöka hitta jobb på något mer ställe nu, för det räcker inte med dom timmarna jag får på Bergs, och framförallt nu när det är en torr period då ingen personal är sjuk leller behöver vara ledig.. kommer väl bli mer i december, men egentligen tycker jag inte att det är kiul att jobba då heller, där vid jul o så.. iofs går det jättebra att jobba på julaftons-morgonen, det gorde jag förra året.. man tjänar ju bra med pengar då på storhelg, men va fasen.. aldrig att jag skulle ta en kväll!! NO NO!!

nu ska jag börja städa, eller lägga mig o kika lite på tv.. =)

bye bye!




MMM.. sommar och Älskling, kan det bli bättre?  =)
im in loove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback