Almost goodnight..

Har haft mitt kvällssamtal med honeyyy, vilket jag saknat dessa två helvetesveckor...men nu är de äntligen tillbaka.. ;) hiih.. det är bra att prata med honom precis innan man ska somna.. jag har verkligen saknat det!! usch.. jag vill nästan hoppa av lycka just nu.. Det är nog inte förräns nu som jag faktiskt börjat inse att det är VI.. det är BRA nu =) Jag behöver inte ha några klumpar i magen längre.. Dom är borta!! så gott som iaf!! jaa, jag är in loooove =P

jovars.. och imorgon vid 13 tiden åker jag o mamma till Karlstad.. söt är hon och åker med o hjälper mig att packa, o så är bilen med också, ett stooort +.. nu kan jag faktiskt få med mig alla mina kläder o skor hem =) pappa blev bekymmrad och undrade vart i helskotta jag ska få plats med alla mina skor.. givet.. en hylla ute i förrådet står till förfogande till mig! =) perfekt det!! kan jag ha dom uppstaplade och bara välja och vraka ;) hiih.. jaa.. inte för att jag hoppas att min vistelse hemma ska bli alltför långvarig, men det blir ju över vintern nu iaf.. Känns skönt!!

nåjaa.. sviker ju sandra o johanna imorgon, ,men jag lovar att gottgöra er =) promise!!

Annars så blir det hem på onsdag efter opponeringen, och sedan kommer torsdagen och den ska jag spendera med Becca, vi ska fixa vår halloween-dräkt.. wohoo.. =) och sen är det redan fredag.. tiden går så fort.. och någonstans hoppas jag att jag kan klämma in lite gooos med honeyyy =) men det ska funka med träningar o så.. men Fredagen kan bli en bra dag förhoppningsvis.. =) sen är det ju fest på lördagen.. japp, beccis, lovar att inte svika dig denna lördagen iaf, lovar att gå med till wärs.. ;) hahha.. jajaaa.. sen komemr ju alltid söndagen, och vad passar inte bäst då om inte att ligga framför tvn med godis och bubbbelubben =) jaopp.. det satsar jag på!!

nu är det bedtime.. ska laga mat innan mamma slutar jobbet.. hon slutar 12.. så de får bli typ upp och laga middag direkt =)

nåjaa.. hade så bra, o nattinatt!! =)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: becca

ses på torsdag då ska de bl grejjer :) hihih

2008-10-28 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback