and it´s friday!

och fredagen kom den också.. puuh.. trött.. även fast jag fick mig en liten sovmorgon, nåjaa, gick upp halv 8, men ändå =) sen vart det bara att åka till dom små barnen och leka =)

idag är det träning.. halv 8, skitsegt egentligen att den är så sent... hemma vid halv11, 11-tiden ikväll.. puuh.. men de e smällar man får ta!! match imorrn, så blir tidigt i säng!! Men inte ensam inatt.. wiiihoo.. K kommer efter träningen.. har även myst upp det med färska räkor från fiskbilen idag!! Mums=) så det får bli lite räkor ikväll efter träningen =)

mums.. men nu blir de hawaii-gryta.. typ köttfärs, annanas, paprika o så kryddor o creme fraiche.. smarrigt! en lite "rikare" variant av köttfärssåsen ;)

ajaa.. får väl kanske börja packa väskan lite smått, så de inte blir som det brukar.. jag står 5 minuter innan och inte hittar allt jag ska ha =)

ha en bra fredagskväll!

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback