And the sun even shines on me..

Idag är det fredag.. och ikväll smäller det.. Match!! gud, vaknade självmant kvart över 7 imorse, iofs för att mamma stökade runt och gjorde sig iordning, men ändå, brukar inte vara så lättväckt.. o pigg som en mört var jag när jag körde henne och pappa till jobbet.. sen hem o kikade på tv.. hustrumisshandel handlade det om.. uuh.. smärtsamt att kolla på!

jajaa.. så nu längtar jag som fasen på att klockan ska bli typ 6, för då beger vi oss till Billingsfors.. samling typ kvart i 7.. och nervositeten är fruktansvärd!! hahaha.. =)


and im glad.. really.. börjar det äntligen ordna upp sig.. ja vem vet.. det återstår att se :)  nu ska jag städa liiiite =) o göra spaghetti o köttfärssås.. mums!! hör att pappsen redan börjat, så får ut o hjälpa till =)


ha det så bra!!



äldre bild som jag bjussar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback