Complicated..

jag är så jäkla komplicerad! jag är helt säker på det!!! Allting runtomkring mig.. jag gör det verkligen komplicerat för alla andra också!! och då ibland blir jag väldigt väldigt förbannad på mig själv.. oftast så vill jag verkligen allt o alla väl.. men jaa.. jag vet själv att det är så, och jag försöker verkligen bättra mig.. ibland är jag jättejobbig, men.. kan inte alla vara jobbiga ibland? det tror jag allt.. ibland är jag jättekänslig.. det tror jag också att alla är ibland.. ibland är jag på topphumör, och ibland på ett sämre humör.. det är ok.. Jag vill verkligen så mycket.. och ibland vill jag kanske lite för mycket.. och precis här och nu.. men..


..a twist in my story..


Fick frågan av en vän om varför jag så sällan är med dom nu förtiden.. mitt svar var egentlgen..
:jag vet inte.. just nu känns det som att jag bara velat komma bort från allting, inte från mina vänner.. men mycket annat runt omkring! jag är väldigt ledsen på sätt och vis att jag inte visat mina vänner det intresse som dom är värda! och jag ska verkligen bättra mig!


just nu är mitt liv ganska så.. upp och ner.. vart tar det vägen egentligen? 
vad är det rätta?
 vad vill jag egentligen med mitt liv?
 
Varför kan jag inte få raka svar.. är det för mycket begärt?


..Nobody said it was easy..

bara lite tankar och ord som jag kladdar ner för att få ut en liten liten del i mig som skaver..


Hade velat ligga i din famn nu.. mest av allt! be there for me, like the way iam there for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback