Falling..

hade världens äckligaste dröm.. vet faktiskt inte om jag tror på drömmar, att de vill säga något.. men nu börjar jag fundera!

jag stod på en klippa, jag var utomlands någonstans.. och helt plötsligt tappade jag fotfästet, och föll handlöst från en jättehöjd.. sen vaknade jag upp med ett jäkla ryck..

jag vill inte tyda vad denna drömmen betyder..

det är inte bara en grej som trycker mig nu.. hela mitt liv.. och snart lägger jag mig under mitt täcke och vägrar gå upp.. för så känns det verkligen just nu.. tänk vad skönt det skulle vara att fly nu..

Falla: Om du drömmer att du faller betyder det att du för en tid kommer att känna dig mycket deprimerad och tycka att allt går dig emot. Men du kommer att hämta dig och återfå din jämvikt så småningom, kanske med hjälp av medicinering. Drömmer du att du faller ner i en grop väntar en överraskande fara.

hmm.. jaa där ser man.. kikade lite på att tyda drömmar.. hmm. .låter ju inte alltför bra.. fast ändå.. det stod att jag återfår min jämvikt så småningom.. vilket ändå känns  ganska bra att läsa.. stämmer mycket bra med att jag känner mig grymt deprimerad..

jajaa.. det återstår att se!!

Nu vill jag att Lova kommer hem, så jag kan få något annat att tänka på.. hon brukar vara bra på sånt!


ska lägga mig i badkaret nu..


I couldn't face a life without your light
But all of that was ripped apart...
When you refused to fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback