Ge mig fredag nu..

Imorgon har jag lovat becca att köra henne till stan.. trollhättan.. där vi ska shoppa det sista inför halloween, sen blir det hem och fixa o dona med grejjerna :P säger inte mer än så.. men det kommer bli gryyymt bra iaf!! =) Jag ser faktiskt fram emot det! trott eller ej ;) brukar inte göra det när det handlar om wärs.. men nu kan det vara lite kul faktiskt.. bara för att.. för att jag och becca kommer vara oerhört snygga ;) haha.. nåjaaa..

förövrigt så var det oppositionen idag.. den gick väl bra tyckte jag.. fick ju höra att mitt arbete var elegant av en kille.. hahaha.. men jag tyckte det var jättesnällt.. och Anders (läraren) tyckte att det var värt en fika iaf.. hahaha.. ;)
annars  så var det bara några småfel som jag skulle rätta till..tar inte mer än en halvtimma att rätta till.. så det är bra =)

jag vill ha fredag snart.. ge mig!! =) hoppas morgondagen går fort.. men det tror jag allt.. kan även bli så att det blir en tur ner till simhallen för en simtur imorgon kväll.. får se vad jag orkar.. för just nu är jag totalt slut.. puuuh!!

=)



--you make me smile--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback