Grattis Farmor =)

Idag fyller söt-farmor år.. hela 75 år.. och det ska firas.. vi ska gå till thai o äta.. ;) blir inte så mycket mer.. men ändå.. det är ju något =) hihih..

Så grattis Farmor =)

Annars så har dagen vart bra.. vart på förskolan och lekt.. undra om jag eller barnen tycker det är roligast egentligen? ;) haha.. jaja.. söta e dom iaf.. idag har vi gjort höst-tavlor med torkade löv av olika slag.. sen så var vi ute och busade.. och jag lekte i sandlådan ;) haha..

jajaa.. imorrn är det fredag.. då får jag träffa K.. wiihoo =) längtar..

sen är det träning på lördag.. får hoppa över den när jag är krasslig som jag är.. ont i halsen och har haft feber.. så.. jaa.. men men.. det kommmer fler tillfällen.. bättre att bli frisk än gå runt o vara halvt..

jajaa.. O nästa vecka då kommer Lova hem.. jippie jippeee =) hoppas att hon kan komma upp o sova över hos mig då nån kväll, så hon får se hur jag har det också.. hihi.. sen sexparty hos becca på fredagen. kan bli trevligt =)

jepp.. men nu får jag upp i duschen.. har legat och stekt i solariet en liten stund.. så då är man gött äcklig efteråt =)
kan bli en tur till solariet imorrn också.. få lite färg inför helgen iaf.. så man inte är likblek när man ska vara snygg :P

jepp jepp.. kanske skriver en rad eller två senare ikväll.. vi får se =)

hade bra.. pusss ///Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback