guess youre the one..

helluuuu.. Snart läggdags.. Scrubs.. det går inte att missa.. en liten vana nu att kolla på det innan jag somnar.. och dubbelavsnitt är ju aldrig fel.. guud vad jag gillar de!! =) annars så.. Jag sitter just nu i min lägenhet i Karlstad.. som är min i 3 månader till, förmodligen kommer den stå tom ganska snart.. har redan packat ner alla kläder o smink mm.. undra om jag ens får med mig alla kläder hem.. hmm.. kommer nog bli ganska fulllllllllt i bilen iaf!! nåjaa.. sen får det bli släpkärra någon helg framöver.. vill så jääättejääätte gärna ha hem min säng, som är heeelt underbar.. slippa ligga o trängas i en 90-säng.. det är inte OK =) hehe.. men det är lugnt, snart har vi ju 120, o det är ju liite mera iaf.. det funkar så länge man bor hemma.. men sen nästa gång så blir det en dubbelsäng, och hoppas att jag har K att dela resten med ;)

hihih.. nåjaa.. har sprungit runt i stan med mammsen, Bervik närmare bestämt.. skulle iinte handla egentligen.. men jaaa.. alla som känner mig vet mitt beroende.. så det blev en superduper söt svart manchesterkjol och så blev det ett smycke som är format som ett K.. K som i.. =) och jag fick nöja mig med det, nu när jag har tre hyror att betala, och inget jobb än så länge.. visserligen så har jag väl jobb på bergs.. ska bara få tummen ur o gå dit och "anmäla" mig igen.. hahha.. vilken Loser jag kommer känna mig som.. inte att jobba där, utan att jag kommer tillbaka, jag som skulle läsa i 3,5 år, och inte komma tillbaka.. hmm.. jaja.. men men.. sen så har jag hittat utbildningen jag vill gå också!! helt perfekt.. sen kan man ju bygga på den också.. jajaa.. 39500 kr e inte heller JÄTTEfarligt.. Hittade ju en annan makeup-utbildning, men den kostade typ 90 000kr.. de e att överdriva lite.. =) men men.. så nu är jag supersugen, så jag och pappa ska kolla upp hur det ser ut med att ta lån och så.. för just nu har jag inte 40 000 att pröjsa ut.. tyvärr.. men men.. =)

http://www.svenskastylistskolan.se/stylistutbildning.php här är en länk till utbildningen och skolan..

Det är verkligen jag det.. alla sakerna som jag faktiskt har funderat på att göra i mitt liv.. jaoppp.. =) i olika tider av mitt liv =)  Och nu så känns det faktiskt väldigt väldigt intressant.. =)

nåjaa.. imorgon så är det opponering på våra fördjupningsarbeten.. har suttit nu ikväll och läst.. hmm.. man blir då riktigt trött på det iaf!! jajaaa..

Jooo, jag har handlat saker till halloween även.. och jag är RIKTIGT nöjd med inköpen och tror becca kommer bli det också =) helt perfekt tror jag det kommer bli!! hhehe..

jajaa.. nu ska jag ta o lägga mig och sova tänkte jag.. nattinatt people!!


Jag är så lycklig! och jag längtar sjuuukt mycket tills på fredag <3
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback