Hemmapremiär!=)

wohooo.. Seriens hemmapremiär i Billingsfors och vinst med 6-2 mot seriens kanske bästa lag.. är oerhört nöjd faktiskt!! =) 1 mål o 1 assist.. skönt!! =) det var verkligen skitkul!! dock så fick jag rejält ont i vaden på högra benet.. har ju opererat min häl o hälsena på den foten, så de e fortfrande inte riktigt som det ska.. men men.. man fick ju försöka hålla matchen ut, eftersom vi har ganska dåligt med folk.. jaja.. en bra laginsats!! och vi e ju bra lagkamrater också.. alla är kompisar med alla.. känns det som iaf.. =) har inte märkt några negativa vibbar iaf!!

Åmål-Emelies kommentar till sofia:
Sofia: fan, jag glömde rena trosor.
Någon: jaa, men du får hoppa över att ha några då..
Sofia: men jag har ju tajts!!
Emelie: men du kan få låna mina använda!

Hahahah!! jaaa, vi e snälla och generösa i laget iaf ;) hahaha..

jaja.,. blir en lugn helg nu iaf.. hade planerat in hc, men är så jäkla seg efter matchen och så, så det blir nog pizza, godis och film ikväll.. K har laddat ner mirrors, så det får bli den.. en skräckfilm.. uuuuhii!!!


ajaa.. hade fint folks!!

///Carro

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohhh, inte skräckfilm ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback