Home...

Nu är jag tillbaka i Mellerud igen då.. jag och alla mina kläder.. det är bra.. ha alla kläder på samma ställe..  dock inte lika kul att de ligger i soppåsar, o ORKA plocka upp dom ;) hahah.. men men.. det kommer så småningom.. måste försöka lista ut vart jag ska ha alla kläder bara.. hmm.. sko-problemet är ju löst iaf.. ut i förrådet ska dom.. omedelbart t.om har dom sagt här hemma ;) hhaa.. jajaa.. dom åker nog dit ut.. någon dag.. =) 

nu känner jag för att åka till bäckefors och pussas... kan bli.. kaanske.. får se om jag orkar =)  hihi.. ANnars får jag stå ut tills på freeeedag.. hemska tanken.. ;) hahaha.. jajaaaa...

nu ska jag göra nåt kul.. har ingen ork att skriva nu =)


puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback