I don´t know..

Har legat och kollat på one tree hill season 6 hela dagen nästan... uuh... det är så bra.. och man fastnar verkligen.. väldigt väldigt spännande!!! men aaa orka med peytons tjöt hela tiden.. =) nåjaa.. nu ska jag inte berätta vad som hänt, men ni som kollar på det och inte kommit så långt, det är väldigt händelserikt i season 6!!! mycket.. har iofs bara sett 5 avsnitt än så länge.. men ändå =)

nåjaa.. har även fått liiite plugg gjort också.. ganska lite ändå för att ha haft en hel dag på sig.. men men..

börjar bli lite småfebrig idag också tror jag.. hade en liten släng igår kväll, och tror att det kommer igen.. mamma frågade om jag gråtit, för att jag var så glansig i ögonen.. så fick försöka övertyga henne om att jag inte hade gjort det.. hon har nog märkt av mitt beteende den senaste tiden..

men nu känns det bra igen.. har lättat lite.. och vad mycket bättre allt känns nu!! =)

I really like youuu!!! =)

hmm.. får se.. blir nog en lugn promenad med sandra sen.. när hon kommer hem.. e ju som sagt inte helt 100..

Imorgon fyller min söta farmor 75 år! och vi ska gå ut o äta tillsammans med henne och kusinerna,.. mysigt.. blir ju inte att man träffar farmor så ofta längre.. :( man får ta vara på tiden egentligen!!!

På fredag blir det mys med <3 iaf.. o sen så blir det att strosa runt på eds marknaden.. wihoo.. mysigt.. hoppas på bra väder.. sen så följer nog Sandra med mig hem, och vi gör oss iordning för att sen ta oss upp till ed på kvällen igen.. haha.. brukar inte vara en hit på hotellet, men va fasiken.. det var längesen nu.. och jag har ju lovat sandra en sak ;)

japp.. men nu ska jag nog försöka skriva lite mer på arbetet..

ciaaoo soo long!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, litar på dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback