I´ts friday!

its friday gott folk!!! =) oooh vad jag har längtat.. Har typ gått hela dagen och bara väntat.. ;) hahaha.. jag är riktigt riktigt dum ibland!!  men det bjuder jag på!!! var iaf med Beccis hela gårdagen.. jisses vad bra det hela kommer bli!! Imorgon vid 4 ska jag till becca o göra klart det absolut sista, makeup mm.. sen så blire även förkalajs där!! mycket trevligt!! =) jag längtar faktiskt.. ska bli underbart roligt =) hehee.. synd bara att jag o love inte e på samma ställe.. men vem vet vad natten kan bjuda på =) hhih.. annars blir det att jag sover hos Beccis, för jag tror inte jag orkar gå hem i de kläderna jag ska ha på mig.. kan bli aningen KALLT tror jag.. =) i o med att det faktiskt är -grader nu.. shiiit.. men jag tycker verkligen det är mysigt med -grader på något sätt.. fram med den stooora jackan o burra in sig i mössor o halsdukar.. me like.. =)

jajaaa.. nu sitter jag och väntar på bussen.. som går om ca 45 minuter.. wihoo.. så om typ 1 timme o 15 minuter så är jag i Bäckefors.. hahah =) härligt!! så ikväll blire MYS,idol o godis =P som jag har saknat och längtat.. wihoo.. =) jag är så glad att allt ordnat sig.. verkligen..

ajaaa.. så kan det vara.. ska ta o äta lite nu tror jag.. gööörhungrig!



här är halsbandet jag köpte förresten =)

o så bjuder jag på en bild sen i helgen.. väldigt dålig men =)



Ha en bra fredag, för det ska jag ha =)


pusspuss vänner!

Kommentarer
Postat av: katta

va gött att de fixat sej me allt nu!! de är du värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback