Imponerad.

Jag är mycket imponerad över mig själv.. Jag, har gjort klart mitt fördjupningsarbete och skickat det till läraren dagen INNAN det ska vara färdigt.. helt otroligt.. första gången det har hänt vill jag lova!!! =) men gött är det.. har fixat allt med sidnumreringen, det som var ett stort problem, men det löste sig med lite smarthjälp från brorsan =) japp.. så nu håller jag tummarna att arbetet håller måttet..

Har varit nere o simmat o solat.. skönt.. var inte så mycket folk därnere, så det var faktiskt skönt att åka ner själv faktiskt.. man simmar mycket bättre då.. och trott eller ej, jag pratade med mig själv, fast i huvudet då.. hahah. .så nu har jag och jag haft en bra konversation.. det är bra.. man behöver göra så ibland.. jag låter helt knas, och ibland så är jag knas.. men jaa.. svårt att förklara.. som man säger: man behöver vara själv ibland, man behöver ha tråkigt för att kunna uppskatta det roliga mer..

har även typ snyftat igenom typ 8 gossip girl-avsnitt idag, i brist på annat.. snyftat var väl att ta i, men jag har gått o blivit kär i Nate, för han är faktiskt mänsklig, det trodde man inte!! o nu ska jag se mamma mia-filmen också.. har ju inte orkat pallra mig till en biosalong, så det får bli här hemma i sängen med datorn på magen.. undra om det är farligt att ha datan på magen förlänge.. hmm.. :) nåjaaa...

börjar kännas lite lättare med allting.. även fast jag fortfarande är heelt ovetandes.. jag vet inte.. kanske börjar jag vänja mig, och försöker att slå bort tankarna när dom kommer.. jajaa..

o imorgon är det match! wihoo.. som jag längtat!! men innan det så blir det sola.. o sen blir det ju såklart spaghetti o köttfärssås innan matchen.. en standard.. kan bli gröt till frulle också.. brukar funka bra.. dock så är pappas o min gröt inte lika bra som Kennys.. men jaa.. ibland får min egen duga, men det får inte bli någon vana!! O imorgon ska all min fokus ligga på matchen, allt annat läggs på hyllan så länge.. ska verkligen tvinga mig själv till det!! well well.. ser fram emot imorgon iaf =) Kom o kolla!!! 

ajaa.. nu ska jag sova.. ska köra mammsen till jobbet imorgon vid kvart över 7.. inte lika kul!!! så.. nattinatt..


you know you love me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback