It´s alright..

onsdagen går mot sitt slut.. klockan är 19:00, och även jag är helt slut.. puuh.. Har precis varit ute och sprungit, i regnet ;)

dagen på förskolan har funkat bra.. var hos barnen som är 1-3 år istället.. =) så sööta dom är alltså!! Men man får verkligen vara på spänn hela tiden och hålla koll på vad dom gör! men jaa.. dom är såå söta iaf =) så idag har jag vart ute och lekt i sanden och inne o lekt med ?playdo? typ trolldeg, fast som inte stelnar.. sen har man ju hela tiden tagit hand om barnens behov =) jaja.. så imorgon ska jag dit igen ju =)

annars så väntar jag på att K ska komma =) äntligen.. jag längtar.. han skulle dyka upp vid 20tiden. o de e ju snart =) =)
så det blir en myskväll framför idol =) Wiiie!!!


Nu blir det 2½men =P


ciaaoo!!


///Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback