Jag är hos dig igen..

Precis kommit hem från Bäckefors.. Och allt känns verkligen jättebra!! Typ nykär ;) Trodde faktiskt inte att det skulle bli såhär.. Eller rättare sagt så vågade jag inte tro på det.. men nu känns allt perfekt igen =) Och ja.. fjärilar..

Har spenderat min dag framför tvn och gosat heeela dagen.. MMMM.. Arsenal spelade.. mot Westham.. Dom vann och jag var såå bra, för jag sa till Kenny att när adebayor kommer in, då lovar jag att han kommer göra mål.. det trodde inte Kenny.. men va hände? joo, efter att han vart inne typ 5 min så satte han bollen i målet.. jag har bra magkänsla =) haha

nåjaa.. och nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på mamma mia, såg aldrig klart den i fredags, var så trött.. =)


Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.



Imorgon ska jag nog sätta mig och kolla efter lite jobb, och gå till Bergs o säga att jag kan tänka mig att komma o jobba där igen.. om dom behöver folk =) sen så ska jag nog bara slappa.. träning blir det 19:00.. sköönt =)

på tisdag åker jag upp till Karlstad igen.. då blir det förmodligen en kväll med tjejerna, sen på onsdagen ska vi ha lektion, opponera varandras fördjupningar, o sedan hoppas jag att mamma kommit upp, för då kan jag packa med mig typ det viktigaste som jag behöver med mig hem, nu när jag faktiskt flyttar hem igen.. sen får pappa följa med och ha med en släpkärra för att få hem de andra sakerna.. e ju som sagt en heeel del.. men förmodligen så får jag låna farmors källare att ha saker i =) goodie goodie.. de enda som känns tråkigt det är att lämna tjejerna som jag börjat få kontakt med.. t.ex sandra, Johanna, o sen elin o erika som jag börjat prata lite med o så.. helsköna tjejer!  men om jag får så kommer jag gärna o hälsar på =) hihi


nåjaa.. nu blir det nog att borsta tänderna.. o sen krypa ner i den inte så sköna sängen.. jag saknar MIN säng.. =(  men snaaart är vi tillsammans igen ;)

haha. nu är jag riktigt trött alltså =)

nattinatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback