just like i remember..

en sten har lossnat från mitt bröst.. finns ett par kvar.. men vilken lättnad när den föll.. men än känner jag dom två andra ligga och skava.. jag kan iallafall pusta ut, nu vet jag vad som snurrar och jag känner mig lite mer delaktig.. och det tackar jag för.. jag vill veta alla dina tankar.. jag vill dela dom.. jag vill finnas där.. jag vill vara HON.. jag vill göra allt för dig..

nu känns det äntligen som jag faktiskt kan få lite sömn inatt.. första kvällen då jag inte känner den dära fruktansvärda ångesten.. och det beror på att jag äntligen fått lite lite rätsida om vad som faktiskt pågår..

jag förväntar mig inget.. jag vill inte ha några förväntningar, för har man det blir man oftast besviken, och jag har varit med om det för många ggr.. så nu blir det att ta tiden som den kommer.. I will wait.. everything for you.. 

vilken känsla sen.. en känsla som inte går att beskriva med ord.. den är så oerhörd!! så underbar.. går inte att jämföra med något.. verkligen inte..Jag hoppas att alla någon gång får känna den känslan..

dags att borsta tänderna... jag är helt tom i huvudet igen.. eller egentligen snurrar allt runt runt runt.. så fort.. spelar tillbaka bandet om o om igen.. men ingen idé att grubbla mer på det.. bättre att försöka sova så jag är pigg och kan sätta igång och plugga imorgon igen.. dags att börja finslipa och skriva på datan..Min dator e helt knäpp dock, så det blir lätt att spara varje grej jag gör på ett minne!! för om datan skulle krascha så skulle jag nog dö!! har för mycket saker på den!!

jaja.. nattinatt.. srkiver mer imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback