klarvaken..

klockan närmar sig 01:00 och jag är klarvaken.. kan verkligen inte sova.. för mycket att tänka på.. imorgon åker jag till karlstad, för att på fredag måste jag göra ett muntligt seminare.. men Lova, hon är guld värd och följer med mig upp och sover över.. thank you!! i really need it!! hon får mig oftast på bättre humör.. sen på fredagen är det sexparty hos becca, får försöka att gå dit en sväng.. mitt humör e ju inte på topp, men det värsta är ju faktiskt när man är ensam.. då sätter tankarna igång.. och då är man som mest sårbar.. uuh...så kanske är bra att jag kommer ut lite..

sitter och drömmer mig bort.. tänk.. tänk om man vore här nu..




gud.. drömmer mig bort.. bilden är tagen på Fanning Island, en ö utanför hawaii, om jag inte minns helt fel.. en mycket god vän skickade den till mig för nåt år sen.. är det inte helt underbart? känns som paradiset.. och mitt mål är att nån gång kunna besöka ett sådant här ställe.. känns helt orört typ.. helt otroligt..
 
ska försöka sova nu.. blev ju ingen sömn inatt precis.. så kan hoppas på att denna natt kan bjuda på lite sömn iaf!

nu ska jag stänga av här.. tvn får stå på.. i hopp om att jag somnar till den..

jag skriver inte här för att jag vill ha medlidande, absolut inte, mer för att på något sätt bara få skriva av mig.. och några dagar senare läser jag det som jag skrivit och på såvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback