Lördag 25 oktober..

jodå.. matchen vann vi igår, med 4-3.. efter många om och men.. gjorde ingen bra match egentligen, men fick ändå extra plus, vilket förvånade mig.. men alla ser ju det ur olika synvinklar.. jag gjorde inte min bästa match, men det räckte ju tydligen! jaopp!! =)

Idag har jag varit i Uddevalla på Torp med K =) fick vara smakråd.. Och mycket riktigt så hittade jag flera fina saker åt honom.. wihioo.. kul att hjälpa killar med smakråd.. =) riktigt supersnyggt var det!! =) me like!!

o nu har jag precis kommit hem, o ikväll kan det bli wärs.. har iaf köpt färska räkor o smaska på ikväll.. Kenny skulle ut med polarna o festa.. och jag kan ju egentligen inte vara sämre ;) så det kan nog bli det med Becca ikväll =)

Jajaa.. det blir nog bra.. För min egen del blev det nya stövlar, SKRÄLL, o så en ny platt-tång.. jajjemänsan!!

Nu blire att göra något.. :)

ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback