lördagskväll..

Idag har jag gjort minsta möjliga.. egentligen inte.. jag har varit en sväng hos beccis, och tjötat, sen hem.. o sen iväg till min kära farmor en sväng på kvällsfika.. o hon var så pratglad.. men det känns bra sen när man har varit där!! annars så..
sitter just nu o kollar på eva o adam.. Hahaha! riktigt kul.. ;) känns som jag äntligen på något sätt kan se det roliga i saker o ting igen.. annars är det inte så mycket annat roligt som kan göra livet lättare..

Ska snart o hämta Annicka, så får vi upp o handla lite gott, typ frukt o sånt, o så sätta oss framför tvn och se någon film.. blir väääldigt lugnt idag eftersom det är match på g imorrn.. och då gäller det att vara pigg.. hmm.. gröten.. jag får försöka en lika god gröt som..... men han är riktigt duktig på de iaf.. det gick ju superbra sist gång jag åt den gröten iaf..

jag börjar bli laddad inför matchen redan.. och jag ska verkligen prestera mitt allra bästa..trots omständigheterna!!!

får få bort hjärnspökena för den stunden.. hjärnspökena som gör att jag absolut inte får någon sömn på nätterna.. bara vrider o vänder på mig hela tiden.. riktigt jobbigt!! så snälla, ge mig en natt med riktigt riktigt god o djup sömn!, jag behöver det verkligen!!! please!

nu ska jag göra mig lite mer iordning innan de blir dags att hämta ankan!!!

byebye!


I still miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback