måndag 21 oktober..

Och jag är fortfarnde lite ställd över vad som hände igår.. men jag smälter det lite bit för bit..

har idag pratat med stiftelsen Karlstad hus som äger min lägenhet, och dom ska skicka papper så jag kan säga upp lägenheten.. det är mitt eget beslut, och jag har gått o tänkt på det länge.. och såhär blir det nu.. jag tar mitt pick o pack och slår läger hemma i mellerud igen.. till att börja med, vet inte om det blir lägenhet, eller om det blir hemma hos mor o far så länge.. beror lite på jobb o så.. sen vad jag ska göra framöver.. jag behöver tänka, så jag kan få en klar bild över hur jag vill att mitt liv ska se ut.. kändes som jag bara hoppade in i detta med att börja läsa, och just den linjen.. jajaaa.. 

så nu blir det såhär i vart fall.. tråkigt att lämna sandra o johanna då men.. jag lovar att komma o hälsa på =) har ju vart kul faktiskt.. trodde inte att det kunde vara så kul att plugga eller gå i skola..men sedär.. det förvånade mig faktiskt =) 

nåjaa.. Annars så blir det träning idag.. innebandy.. jag längtar som vanligt!! min drog!!!  =)  annars blir det nog att sitta o småtitta på när Arsenal spelar.. nu har jag ju blivit indragen i skiten, så då kan man ju inte svika dom.. eller walcott iaf ;) 
haah.. 

precis tagit en liten paus från pluggningen, inte alls lika effektiv idag, men det kan bero på att jag saknar en bok som jag skulle behöva.. men den kommer på fredag någon gång.. så då är det ju iofs försent.. men får lösa de på något annat sätt.. 

nu blir det att fixa lite mat även.. gottigott.. blir en slags kycklingwok med lite olika grönsaker o så i.. myyycket gott!! hemmagjord förresten, inge fusk med halvfabrikat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback