Måndag och FAN!

och idag mår jag lite bättre.. det börjar släppa.. och efter att använt sandra som bollplank idag så känns det bättre! och jag är inte orolig längre.. faktiskt..

nu har jag precis kommit hem från skolan.. ganska värdelös dag.. vi skulle diskutera om VFU vi har vart ute på med våran studiegrupp.. vi satt i 20 minuter.. och pratade nog mer om annat än det vi egentligen skulle diskutera.. så.. jaa.. sen så satt vi o jäste i cafeterian fram till 11, och tillbaka på en kort återträff.. och nu är jag hemma igen.. klockan e halv 12, och vad ska jag använda denna dagen till? hmm.. blir pytt i panna till mat iaf.. en sak som är säker.. ;) grymt sugen på det, vet dock inte varför men.. gött är det iaf!!

annars så var det supergött att komma till lägenheten igår när jag öppnade dörren och det var helt nystädat.. =) mammsen hade ju städat då hon sov över här, medans jag var i skolan.. så det kändes riktigt gött faktiskt.. wihoo.. så då är man i skolan denna veckan, sen så är man "ledig" en vecka, antagligen 2.. så det är riktigt nice!!

min vecka nu är helt ok också.. hehee..

idag hade jag bara 1 lektion på morgonen. funderar på att gå ut och springa kanske.. får se om jag orkar, e ju fortfarande förkyld.. det släpper aldrig.. e helt tät i halsen.. konstigt det låter kankske.. men så är det.. sen kommer sandra som övernattnings-gäst.. så det blir väl lite tv o så ikvällingen.. men hon är duktig och ska träna innan.. sen ska vi anmäla oss till vårens kurser också.. skriver det här, så kanske sandra läser här och kan påminna om detta ikväll ;)

Tisdag: då är jag ledig, och har inte en aaaning om vad jag ska hitta på faktiskt.. nåt får det bli iaf! plugga.. känns faktiskt som jag har mer ro att plugga här än hemma i mellerud.. så det blir skitgött att kanske bli klar med seminariet.. vi får se=)

sen är det onsdag.. och då blir det en lektion 09:15-12:00.. SK.. efter det så blir det bakdag.. wihoo.. jag och sandra ska baka bröd, och kanske bullar.. om vi är bra nog på att baka bröd, det kanske blir skit, och då tror jag inte det är en hit att försöka sig på bullar.. haha.. men sandra har ju en degspade iaf ;)

torsdag.. den dagen är jag ledig också.. så då får det väl bli att plugga på fördjupningsarbetet som faktiskt ska vara inne nästa vecka.. tiden går så grymt fort.. har snart gått 10 veckor häruppe i skolan.. sjukt!!

fredag.. då har vi muntligt seminarie kl 10:15-11:30 och sen far jag hem med tåget 13:48.. till kära mellerud.. och då blir det sexparty hos beccis ;) sen upp och spela match i filipstad på söndagen, och hem igen.. eftersom vi är lediga den veckan.. wihoooo!! =)

JOOOO FASEN! Lova kommer ju nästan helt säkert på torsdag.. jag som längtat så efter henne.. alldeles för längesen.. min allra bästa vän!!! =) men det är långt och dyrt att åka till Oslo..så man kan inte träffas så ofta.. =( men nu skulle hon till mellerud, så då tar hon en tripp hit upp och sover över.. och jag blir överlycklig!!! =) ska verkligen bli så roligt!!

ajaa.. så det blir en del plugg ändå i veckan.. skönt att vara ledig.. men va ska man göra när man är ledig egentligen? jaa, får ju baka och plugga för att fördriva tiden ;) nu ska jag surfa runt efter nåt gott recept på bröd.. =)

K, you are sooo sweet.. Miss you!!


nu är klockan 20:37 och det känns som världen ska gå under!! over and out.. jag mår piiiiisss!!!

men jag hoppas att det ska lösa sig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback