natt..

stryp mig långsamt.. F*N vad jag hatar när natten kommer!!! går från att vara dötrött till att bli hur pigg som helst när det är dags för sömn.. och det är då alla j*vla tankar snurrar som värst,.. I hate it! måste ju sova bra inatt!! och då blir det ännu svårare!!! ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen?!? just nu skulle jag bara vilja ta o åka någonstans.. helst av allt hem till.. men nej.. det gör inte saken bättre.. men hur länge ska jag orka med detta egentligen.. utan att pressa.. någonstans brister det ju alltid... jag kan itne hålla mig ifrån, hur mycket jag än försöker.. varje tanke går till.. jaa..

nu vill jag bara sooooova!!! börjar allvarligt bli riktigt knäckt på detta!!!

nu ska jag försöka kolla på tv så jag så småningom somnar till den..

nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: evelina

springning menade jag faktiasst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback