SÖNDAGSÅNGEST!

och idag känns det ännu värre än det gjort dom andra gångerna.. men det har sin förklaring..
var på marknaden igår, var ju exakt samma saker som det alltid är, så blev lite strumpor o så blev det godis..
sen hem till Mellerud och göra sig iordning inför kvällen.. jag såg fram emot detn jätte mycket!! och hela kvällen var bra, fram tills ungefär halv 2.. jaa.. vad hände? vet inte vad avsikten var.. om det var ren svartsjuka, och ett behov att förstöra.. men i vilket fall som helst tyckte jag att det var riktigt förjävligt gjort!!

så tack vare det så sitter jag med en stor klump i magen, och känner verkligen inte för att åka långt bort till karlstad..

men.. jag hoppas verkligen inte att detta ska förändra något.. men kan inte låta bli att bli förbannad.. med all rätt efter allt jag hört nu!!

ajaa.. i vilket fall som helst så vet du vart jag står.. och jag hoppas att jag vet vart du står också!

nu ska jag packa inför en hel vecka i karlstad.. och fan.. vilken ångest jag har..


Miss you already my heart!

////Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback