sunday..

im so tired of everything.. minsta lilla.. allt stööör mig så oerhört just nu.. dont know why.. Har bara den känslan inom mig.. som jag skrivit tidigare.. den smyger sig på.. och jag mår piss av det.. irriterad, ångest och väldigt känslig.. tror faktiskt att det kan bero på p-piller.. ska nog sluta med dom, och börja med mini-piller iställlet.. inte för att jag vet om det är något bättre men.. man kan ju alltid hoppas.. får inte äta p-piller heller egentligen..man får inte göra det om man har migrän, och får synbortfall under migränanfallen.. men jaa.. så de får väl bli minisar.. o hoppas på det bästa..

fasen.. högre bidrag till kvinnor.. stör mig oerhört mycket ibland på att män får högre lön.. behöver dom köpa p-piller, tamponger, bindor mm?? haha.. neee.. o de e faktiskt dyrt i längden att köpa allt detta.. bara en liten tanke.. ;)

jajja.. har börjat fundera lite också.. läser jag verkligen rätt?? har börjat tveka.. är det verkligen deetta jag vill jobba med i framtiden?? eller vill jag något helt annat?? nu är jag helt inne att jobba med små barn, men sen när jag skaffat egna barn, är det fortfarande lika kul att ta hand om andras?? alla dagar ser likadana ut också!!! samma tider, samma saker.. hmmm.. får ta mig en riktig tankeställare!!

jaja.. min helg har iaf vart bara bra.. jobbade i fredags, sen åkte jag upp och tränade innebandy i Billingsfors.. efter det så kom K hem till mig, och vi åt räkor med mor och far... mysigt. sen blev det bara mys framför tvn.. upp sedan på lördag morgon, K gjorde gröt.. mumma.. eller iiiinte.. men den e säkert god om man gillar gröt.. ;) jaa.. men med det så åkte jag sedan upp till hallen.. nervös som få.. men matchen gick ju skitbra =) sen blev det hem till K.. äta köttfärssås o spaghetti, spela fifa 09, vilket ändå är helt ok, men jag begriper inte hur domaren kunde ge mig röda kort hela tiden.. =) jajaa.. sen blev det film.. MIRRORS.. den var läskig, vilket resulterade i att jag mest satt med kudden framför ansiktet.. =) har blivit grymt lättskrämd på senare tid.. jaja.. det är väl åldern.. ;) haha..

sen så fick det bli natten.. o så kom söndagen.. sovmorgon.. elle jag vaknade vid 10, men Kenny däremot ville inte vakna då men, tji där fick han =) fick iväg o se på fotboll.. bäckefors-frändefors.. sista matchen.. trodde jag skulle frysa ihjäl!!!! gaaahh.. men dom vann tillslut.. och jag for sedan hem med pappa o farmor.. väl hemma tappade jag upp ett VARMT bad för att försöka tina lite.. och oooh va gött.. somnade till nästan =) och nu.. nu är klockan 21, och jag sa att jag skulle plugga idag.. lite väl sent att sätta igång nu känner jag.. så..jaaa.. får väl hoppas att jag inte är alltför trött imorgon så jag kan plugga lite innan K förhoppningsvis kommer =)

annars blir veckan som kommer fylld med plugg, lite träning och praktik.. matchlediga till helgen.. kan kanske hända att jag kan tjata med mig K upp till Karlstad.. =) så det blir en myshelg bara vi tvåååå =) är ju iofs eds marknaden.. och den är ju faktiskt mysig att gå på också.. jaa.. får se vad helgen som kommer har att bjuda på!!

nu ska jag iaf ställa ifrån mig datan och visa lite intresse åt tvn.. om det nu finns något bra..

nattinatt folks!!

///Carro

vad är det förresten för jäkla kass film eller serie på 5an?? ööh.. ajaa.. får bli filmen på 3an.. =) fun with dick and Jane!


ciaaaooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback