Take me, or let me go..

..nobody said it was easy..

..oh take me back to the start..



I was just guessing at numbers and figures
Pulling the puzzles apart
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
And tell me you love me, come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles, chasing tails
Coming back as we are..


min dag idag har inte bestått av något typ.. Jag har stekt massvis med pannkakor, eftersom jag gjorde lite för mycket smet.. men aa.. de blir pannkakor till kvällsmat också.. gott.. ska nog åka ner o simma sen.. rensa skallen.. gött!
kan bli en liten tur i solariet.. om jag orkar!! fördjupningsarbetet är iaf klart nu!! allting.. så på onsdag blir det att åka till karlstad för att fixa med opponitionen.. skönt.. sen är det färdigt.. all done.. kursen klar.. ska lägga brevet på brevlådan nu by the way.. brevet om lägenheten.. har inte orkat gjort det..

det är inte bra.. jag mår inte bra..

..please, take me or let me go..


match imorgon... GÖÖÖTT.. som jag längtat!!! hemmamatch kl 20:00.. då ska vi spela skiten ur Sjöstad.. lita på det! ska göra mitt yttersta.. på plan mår jag bäst!! =) hoppas på mycket stöd också, mycket publik.. men de brukar de vara.. =)

ajaa.. ska fixa lite saker nu...

skriver nog en sväng sen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback