think of me..

en förjävlig natt och morgon.. hur många ggr vaknade jag inte och funderade.. varför händer detta? varför? när ska jag få vara lycklig?!?

jag gillar inte att skriva såhär här i bloggen.. men någonstans måste jag få lätta mina känslor och tankar, för snart spricker jag!!

kommer åka hem till Mellerud idag igen.. orkar inte vara kvar häruppe själv.. behöver hem.. behöver träna innebandyn.. det som alltid har hållt mig uppe när jag är närmast botten..

hem till mina vänner, dom som alltid funnits där.. Till Lova.. som kommer hem.. otroligt glad.. kunde inte passa bättre!

här kan jag inte vara kvar.. då klättar jag på väggarna och blir galen med alla känslor och tankar som snurrar runt i huvudet just nu.. gå ovetandes..

..så vacker låt..

http://www.youtube.com/watch?v=v-mDvR7q9hI

har egentligen inget att skriva.. samtidigt som jag är helt full med funderingar, så känns jag helt tom..

I just wanna said that i Miss you!


-------------------------------------------
klockan är nu 16:23 och jag har kommit hem till Mellerud.. painful trip.. tårarna brände, men lyckades hålla mig enda tills jag kom innanför dörren här hemma.. känns ändå skönt på något sätt att vara här hemma.. mår skit.. känner inte för något just nu.. en banan, ett glas yoghurt och en clementin har min dag bestått av.. ingen matlust heller.. känns som klumpen i magen hindrar mig.. ska iaf ta mig upp till Billingen sen och träna innebandy.. brukar alltid vara bra för mig, så hoppas även idag att det ska hjälpa mig lite.. få lite annat att tänka på..

kollar på telefonen hela tiden.. farligt.. vill ju inte missa något..  missa vad egentligen? vad har jag att missa på telefonen? jag är helt tom..

ut.. jag måste uuut..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback