Tisdag..

och ännu en dag fylld med plugg..men äntligen känner jag mig nästan färdig.. bara några småsaker som ska justeras.. skönt..det sista jag gör nu =) hmm.. dags att söka jobb känner jag!! jotack.. till att börja med så.. jaa.. annars så.. jaa..
är ganska tom.. som vanligt.. vet inte vad jag sk skriva idag.. men de blir nog bra.. har varit ensam hemma hela dagen, o man blir riktigt trött på sig själv.. wohoo.. jag vill inte vara här nu egentligen.. jag vet vart jag skulle vilja vara just nu..men det skulle inte  vara bra.. nååjaa..

har fått pappren på lägenheten, så det är bara att skriva på o lägga i brevlådan.. sen så får jag se när flyttlasset går!

just nu vill jag bara att allt ska vara bra..


..Make it good..

Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Varning för ras

 
Tack Evve för den fina bloggdesignen :) finfin!! =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

varsågod, höhö :F


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback