you make me..

Idag är det måndag, och tydligen träning.. brukar inte vara det på måndagar annars, men jag klagar inte, då jag kommer missa träningen imorgon eftersom jag ska åka upp till Karlstad då.. Hoppas verkligen att mammsen åker upp till mig på Onsdag.. vill ha med mig så mycket jag kan hem igen.. Man blir väldigt begränsad när man har sina saker på två ställen..

Annars  så är jag fortfarande helt snurrig i huvudet.. Allt har hänt så fort, så måste verkligen bearbeta allt som hänt.. konstigt egentligen.. jag känner inte att jag kan vara glad och lycklig fullt ut ännu.. jag vågar nog inte det ännu.. Man blir lite reserverad.. men hoppas att det snart släpper, vilket det antagligen kommer göra.. För jag tror verkligen på detta, och jag tror att det är bra nu.. Efter helgen så borde jag vara världens lyckligaste människa, vilket jag är på ett sätt, men jag vågar inte..  Ifall att..  

vi visste nog egentligen båda två att detta skulle hända, för det kändes verkligen rätt i lördags.. och det var nästan lite fånigt vad vi båda utstrålade =) nåjaa.. huvudsaken är att det har blivit bra igen.. för det har det ju! Nu äntligen kan jag få vara HON igen.. och jag känner på mig att detta kommer bli jättebra!! alla har upp-och-ner ibland, men det gäller bara att våga ta dom och kämpa för vad man vill..

Love Conquers All

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback