allright

Jaaa.. vad har hänt det senaste? Cizzi tvingade mig att blogga.. förhoppningsvis för att jag är så rolig! :) för hon vet ju liksom inte allt om vad jag har gjort ändå ;) haha..

jajaja.. förra veckan så va de väl inge större som hände.. de va ju den där föreläsningen om mobbing.. som jag sett fram emot såååååå mycket! jaahaa.. den va skitkass!! så det var ju överskattat.. trött som jag var (ögonlocken hängde typ i knävecken) så blev de att ta till det lilla extra.. kaffe o redbull.. ooops.. det slutade med att jag istället för att bli intresserad av föreläsningen fick en jättekick o blev huur aktiv som helst på allt annat!.. jaa.. sen slutade man ju 11, o tuffade hem med tåget vid 2 tiden.. o på stationen stod mr G som vanligt o väntade.. wiiiie!!! åkte upp o fixade lite najs dricka till lördagen, sen åkte ja upp till billingen o gjorde en skööön träning.. mycke spring.. puh.. men härligt.. jaja.. annars då?

Annars så blev det en fruktansvärt misslyckad lördag.. hahaha.. men ja orkar inte dra historien här o nu!!!

egentligen borde jag läsa, men det är alltför mycket annat roligt att göra nu :P har te.x lagat mat.. nudlar.. duktig av mig :)

jaa.. förövrigt så måste jag bara säga att jag har äntligen rappat mig till affärn o köpt sylt o kanel!!! jaa.. för när jag berättar för folk om hur jag har ätit gröt de senaste så har dom bara skrattaT o rynkat på näsan!! hahaa.. jaa.. gröt med glass på tyckte dom tydligen inte var en hit.. jag tycklte det var helt ok, i brist på annat typ :) hehehe. men nu blir det gröt med kanel eller sylt framöver :)

jaaa.. o imorgon är man ledig.. skönt.. så.. de blir väl att plugga.. sandra kanske kommer hit en sväng.. annars  så blir det en joggingtur.. tisdg imorgon.. sen heeem på onsdag.. bara lektion till 12, sen drar jag med tåget hem o har lååångledigt.. :) börjar inte förräns nästa tisdag igen.. underbart.. fast då e de tenta, så blir MYCKET plugg denna vecka vill jag meddela!!! blää!
 så blir träning på onsdag.. o sen kunde dom kanske slänga in någoin match till helgen.. om vi får något motstånd vill säga.. hoppas verkligen på det :D

jajaaa.. cizzi.. nu ska jag äta mina nudlar.. o er andra också för den delen.. vet icke vilka som läser dock :P

over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback