Cut it!

AAAAAAAOW! va hände?? va uppe me tuppen idag, körde mamma till jobbet.. och bestämde mig för att bli korthårig!!! tanke blev till handling, o först in på drop in på frisyrateljén.. satte mig i stolen, något sååå nervös.. uuh.. Fick Sandra G som skulle klippa mig.. Lugnt lugnt.. hon är ju duktig :) japp.. så satt jag där.. o vips, klockan 10 så var jag korthårig :)
blev faktiskt riktigt nöjd, eftersom det ser ut som jag har värsta tjocka håret nu :) Här bjuder jag på en bild-->



får se hur jag pysslar upp håret nu när jag spelar innebandy.. hehe.. :)

jajaa.. annars så blir det innebandyträning ikväll..inge allvarligt sååå.. o så en kväll framför en bra film hoppas ja..

nu ska jag plugga.. det enda jag gör typ.. eller inte gör! ;)

hade ifnt!!!

Kommentarer
Postat av: evelina :D

vad fint håret blev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback