Dream..

Hade världens ångest igår kväll.. :S kunde inte somna och allt vände sig i magen.. vet inte vart det kommer ifrån, men ångesten kryper sig fram ibland när jag är ensam.. vet inte vart den kommer ifrån, men då vill jag helst av allt bara vara hemma, i mitt gamla rum, ligga under täcket och inte komma fram på flera timmar.. fick lite panik, kände mig instängd.. vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor.. Men jag blir helt instängd i dom, och kippar efter luft..

får såna här perioder lite då o då, då allt verkligen är SKIT..

Men dagen har vart ganska bra iaf.. vaknade väl vid halv 10, käka lite frukost, och drog mig senare iväg till skolan för att gå på en föreläsningen.. solen lyste och inte ett moln på himlen, och jätte varmt o skönt.. De va ingen obligatorisk föreläsning, så jag och sandra var lite tveksamma om vi hellre skulle åka in till stan o sätta oss på ett fik, men duktiga som vi är så gick vi på föreläsningen.. och det fick vi senare ångra.. puuh.. i en timme fick vi bara se på en massa siffror och statistik som inte var ett dugg intressant.. så i pausen innan andra delen skulle börja så åkte vi in till stan istället..Jag, sandra, johanna och erika.. vi köpte bullar och kakor som vi tog med oss till älven, där vi satte oss på en brygga och njöt av solen och sällskapet :) en mysig eftermiddag.. :)

nu har jag ätit min spaghetti och köttfärssås.. och Mums.. den blev jättegod.. :) ska ut på en promenix nu i solen med Malin.. en power-walk.. eftersom jag är förkyld så vill jag inte riskera att bli sjuk till på söndag.. SERIEPREMIÄR då.. då gäller det att jag har blivit frisk!!

älla tågbiljett hem ikväll också.. skönt.. sen är det Idol, och den där serien som går på 4an efter idol, kommer inte ihåg va den heter just precis nu, men den blir det att kolla på iaf! och diska.. japp.. har ett BERG.. shiiit.. lat som jag var så orkade jag inte ta itu med disken igår.. men men.. är ju en dag idag också..

Har varit ute o gått nu med malin.. så va vi o kollade på skolans innebandy.. 30 st.. killar i olika åldrar som spelade.. o en tjej.. så där ska vi nog vara med också.. :) och få lite träning här på veckorna..

Jag saknar K!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback