Fall for you..

Guuudars har hittat så braaaa musik!!! smaken är som baken, men detta är heeelt i min smak!! wiiie!!

jaja.. imorrn åker jag hem.. det ska bli såå skönt att komma hem!! o en långhelg blir det ju dessutom! =)
det är nästan så det pirrar lite i magen.. wiie =) Eller det pirrar faktiskt! känner ni igen känslan? =) de e ju liksom inte bara hem.. utan hem till "han"... japp.. så jag längtar oerhört mycket till imorgon!

tror förövrigt att jag bet sönder en tand förut! aj aj aj.. har bettskena som jag ska sova med på natten, men jag har slarvat nåt fruktansvärt med det, så har väl gnisslat sönder alla tänder jag har!! så fick ut en liten liten tandbit förut.. inte bra! tur att jag har gratis tandvård ett år till =P ibland är det bra att vara född 88a! hihih..

jaja.. va ute o sprang med katta förut.. Jag körde intervall iaf, det som är bra för min del.. spelar man innebandy så är ju snabbheten ett stort +.. o det är en sån skön känsla när man är färdig.. I like it! o imorrn blir det upp till billingsfors för träning, o sen träning på fredag också! japp.. det är underbart att vara igång med innebandyn på riktigt igen =)

Ska bara på en lektion imorgon innan hemfärden.. sista innan deltentan.. så den är viktig! sen ska cizzi med mig hem, så åker vi in till stan o väntar på tåget.. weeeei!!

jaja.. nu ska jag lägga mig framför tvn en stund.. kanske läsa lite ur "domens eller hjärtats etik" också.. bara den boken kvar nu.. =) läst klart dom andra! men får nog skumläsa om alla igen!
 
jajjaa.. ha en godnatt allihopa!

nightnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback