HELGEN!

Idag gjorde jag min första seriematch med det ny/gamla laget.. Tillbaka till Billingsfors och spelar igen.. känns skitbra, och stämningen är på topp!! =) efter uppehållet på ett år så är jag tillbaka och viljan är väldigt stark!! behöver såklart jobba på konditionen, och jag ska verkligen försöka bita mig i läppen och ta mig ut och springa oftare än vad jag gör.. ska även nu när jag är hemma i mellerud, försöka simma varje tisdag och torsdag.. skitbra träning faktiskt!! Hemmapremiär i Billingsfors 13:00 på lördag.. be there.. =) är alltid något speciellt när det är hemmamatcher.. pirret liksom.. brukar ju vara stor publik också, med många kända ansikten.. och stödet man får.. otroligt roligt!! =)

jaja.. matchen idag slutade tillslut 5-5.. men vi fick till många fina målchanser i slutet, så llite surt var det att vi ändå inte vann.. men en kämpeinsats gjorde hela laget.. 3e perioden var skitbra!!! =) jag gjorde 2 mål och en assist, Evelina gjorde 3 mål.. så jag assisterade evelina på hennes sista mål! ;) Domarna var däremot skitkassa.. dom kan inte haft sin licens länge inte.. eller så kan man kalla dom "hemmadomare".. jotack.. när man går o fnittar med tjejerna i andra laget så.. det säger väl det mesta.. + att alla domarslut var emot oss.. värdelöst.. det är nog det sämsta med att spela i division 3..domarna!! i division 2 kändes de iaf som de va lite högre standard.. men som sagt.. vi sket i domarna i 3e, och det resulterade ju bara i att vi kom igen och gjorde en bra LAGINSATS..  känns vekrligen skitbra att vara tillbaka!!! Me like!! är allt något speciellt med innebandyn i Billingsfors.. =)

Jaja.. haft en underbar helg hemma.. Med mycket  myspys :) i fredags när jag kom hem så hade K beställt biobiljetter till ARN! yeees.. så vi begav oss till uddevalla för att se filmen.. den var bra, dock lite seg emellanåt.. sorglig film!! Men får betyget helt ok.. sen så fick vi hem till bäckefors, och myste, tog de bara lugnt..


på lördagen hade jag lite ärenden i trollhättan, så K åkte med ner.. fick köpt en skrivare, som var huvudanledningen till att jag skulle åka ner, och sen en sööt plånbok.. jäklar vad jag älskar Fiorelli.. =D sen åkte vi hemåt, direkt upp till bäckefors och kröp upp i soffan framför tvn.. Arsenal-Hull stod på schemat.. Arsenal loosa.. inte så roligt.. sen så blev det att se Cloverfield, rätta mig och jag stavat fel.. den var väl sådär.. inte en film i min smak kanske.. de dära med datagjorda monster är inte någon hit precis.. men men..


och idag.. vaknade jag med tuppen.. och kunde inte somna om, så jag lämnade K i den varma sängen och började göra mig iordning.. sen gjorde K lite gröt till mig.. gullunge!! Gröten hjälpte väldigt bra.. =) jaja..


och nu är jag tillbaka i Karlstad igen.. spelade ju matchen här så.. nu blir det faktiskt pommes och fiskpinnar.. japp.. ni läste rätt.. först hade jag tänkt fiskbullar och mackisar, för jag ORKAR inte gå till affärn o handla.. men blev tillslut pommes o fiskpinnar.. så nu ska jag iväg o laga mat.. men kanske att jag skriver här senare.. i min ensamhet =)


You´re so sweet K!! =)


have it!!!


Puss///Carro

OJ! snacka om att man blev lite överraskad när man kollar i Göteborgsposten, och en artikel på min brorsa dyker upp!  
 

 denna bild + text är med i göteborgsposten idag.. ganska tufft väl.. =) för er som inte vet så gör min bror data/tvspel på DICE.. Han har bla. medverkat o gjort  spelet battlefield, som jag tror att dom flesta känner till! =) Min älskade bror det! 
Kolla in här: 
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=200&a=447780

jaa.. det säger jag!
Han är även med här en bit in på klippet: http://www.youtube.com/watch?v=iey04xp2lUc Henrik Karlsson =)

jaa.. jag är faktiskt stolt över min bror.. för att han har lyckats.. och trots allt så är mina bröder mina största förebilder, och kommer alltid att vara!! =) Jag är stolt över dom båda.. och saknar dom väldigt mycket!! nu bor vi  alla på olika ställen i Sverige.. Henrik i Stockholm, Joel i Luleå och jag i Karlstad.. så man träffas inte så ofta.. =(

jajaa.. nu ska jag återgå till tvn.. blev bara så nyfiken när min kusin hade sett artikeln i tidningen :)

jajaa.. nog om de.. Nattinatt vänner.. o ni andra som läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback