Help me..

Sitter och försöker plugga.. ingen lust alls!! tenta imorgon, och jag är allt annat än laddad.. allt man läser åker ut lika fort som det kommer in i huvudet.. Det är inget som är intressant utav det jag läser, jag mena hör bara titeln : "den kultiverade människan".. HALLÅ ELLER? vad är kultiverad överhuvudtaget? jaa.. ibland känner jag mig riktigt blond!! ajaa. får hoppas på det bästa imorgon.. att något åtminstone har fastnat i mitt alldeles för fulla huvud!

Tänker på precis allt annat när jag tar upp böckerna, läser en sida, o sen: Va fasen läste jag egentligen?
nee, det där är inte bra! men varför sitter jag här? joo, för jag är så fruktansvärt rastlös o förbannad på böckerna.. :)

denna veckan går jag iofs bara tisdag o onsdag.. sen åker jag hem vid 7 tiden på onsdagskvällen, o med lite tur så kan jag fjäska med far att jag får låna bilen upp till bäckebööös när jag kommit hem :)

Har förövrigt mått skit hela helgen.. allmänt hängig och ont! Den har inte vart dålig! absolut inte!! haft en bra helg.. :) träning på fredagen, efter så åkte jag hem till K och kollade på film.. eller jag sov under hela filmen typ.. Vilket var synd, för filmen verkade bra, det lilla jag hann se :) men jag kunde inte låta bli att somna invirad i ett par varma goa armar :)

sen på lördagen så åkte jag till åmål, till Johanna, en gammal klasskamrat på gymnasiet, där det nalkades förfest.. O så blev det.. jag Sofie och Johanna med cider, öl, vin och en kortlek.. kunde inte sluta bättre ;) hehehe.. så blev det HC, tjöta med massa folk, dansade loss och hade allmänt kul.. däremot dagen efter var inte riktigt lika kul! jag skulle ju plugga!! blev inte alltför mö av det.. K kom vid 3 tiden, o då hade jag mest legat o jäst framför tvn och inte alls pluggat.. så, böckerna fick ligga på golvet..

Idag åkte jag upp till Karlstad igen.. Sandra följde med mig hem, och vi käka mat o åt chokladpudding! *MUMS* men jaa, vi skulle träffas för att plugga, men något plugg blev det inte så mycket av! inte bra.. blev mest allmänt tjöt om allt, vilket var väldigt trevligt, men kankse inte det bästa att göra iställe för att plugga;) hahah.. men men.. sen när sandra hade lämnat mig så tog jag fram böckerna.. shit asså.. tänkte jag.. vilket dumhövve jag e, borde ju läst och pluggat som en galning idag.. men vi får ta det som det kommer!! Är ju mycket ändå som man kaaaaaanske kan sen innan.. förhoppningsvis.. o jag har ju läst böckerna, så liiite liiite kanske fastnade.. ska läsa igenom anteckningarna från lektionerna en gång till innan sängdags, åtminstone kolla på dom, för jag förstår dom inte riktigt :) men men..

joo, jag har även kommit fram till varför jag har varit som jag vart denna helgen.. hängig, illamående, ont i magen o ryggen.. det beror på den kära UVI, (urinvägsinfektionen) som jag antagligen dragit på mig igen!! fy fan vad jag hatar det.. hade det konstant hela förra vintern, sen höll det upp och jag var riktigt nöjd att jag inte hade, (samma period som jag inte åt p-piller) sen nu när jag börjat äta igen, då kommer bekymren igen, och nu är jag nästan helt säker på att det beror på dom.. ååh, jag som haaatar att ha uvi, nu när jag även har blivit allergisk mot penecillin.. så får väl se va doktorn kan ordna fram åt mig nu.. blä blä blä.. får stå ut tills på torsdag, då jag är hemma i mellerud igen och kan kolla upp det.. men eftersom jag haft det ett antal ggr nu, så känner jag igen det.. tyvärr.. Så, det blir att handla citron imorgon!! och tranbärsjuice.. något sååå äckligt. :)

Wow, har även fått reda på vart jag ska ha min VFU (praktik) jag ska ha den på fritids på nordalskolan och även på Lundens dagis.. Wiiiee :) jag längtar efter att få vara på dagis. alla små söta gulliga baarn.. :)

jajaa.. nu ska jag läsa det sista igen, ringa mammsen också :)


hade gött och lycka till åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback