Im flying without vings!

Sitter hemma och smaskar på godis ihop med Sandra.. :) Hon ska sova här i två nätter nu.. så det blir gott att äta varje kväll kan jag tänka mig..;) vi har laddat upp med godis och smaskig marängsvicsh!! MUMS!! Göttigött! så det blir Sandra, jag, Filip och Fredrik ikväll! :P Annnars då?

jaa.. jag o sandra tog en sväng ut till Bergvik idag och sympati-shoppade!! på något sätt så höjs alltid humöret när man handlar.. det är min drog.. Mår jag piss så är shoppingen det som får mig glad.. Iaf för stunden.. Sen däremot så kommer ångesten fram för man spenderat slut på pengarna.. ;) haha.. men men.. allt för att må bra.. det är ju faktiskt det viktigaste!! :)

Jaja.. Sandra sitter bredvid här med sin dator och nördar.. så jag kunde inte annat än göra detsamma.. ;)

Snart fredag.. då blir det bio med my looove.. wiie.. det ska bli myspys.. :D Sen så blir det en lugn lördag.. och match på söndag.. börjar redan bli nervöös!! haha.. ;)

MIss you, Miss you, Miss you!!!

lite bloggtorka.. jaatack!!!


K är min underbara Söting!!
och jag gillar detta sommarkortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback