Im Home..

Äntligen har jag "landat" i Mellerud efter att strosat efter mammsen i alla affärer.. hon är farlig att ha med ut på shoppingturer.. för i varje affär ska man spendera typ 30 min.. o jag själv går igenom affärerna oftast på 5-10min.. SUCK!
men mamma var snäll och städade och diskade medans jag var i skolan idag.. SNÄLLT!! hon hade även gjort ett par matlådor och frusit in..Thank you! Annars så handlade jag faktiskt idag igeen.. nu får jag snart sluta.. blev mascara, nästan 300 kr puuuh.. o sen ett par gråa jeans och lite annat smått o gott.. helt onödiga saker vill säga.. jajaa..

ibland så.. jaa.. ibland så... så gillar jag inte fotboll!!!!!!! anyway..

hade hoppats på och längtat efter en myskväll med K.. men ibland blir det inte som man tänkt sig.. som tur och väl så finns det förhoppningsvis en morgondag.. Måste sätta igång med lite skolarbete också.. + att jag ska ut o springa imorgon..

Just det, en sak som jag ser framåt emot imorgon är ju att jag faktiskt ska ha min första dag på praktiken, På tallåsens förskola i Åsensbruk.. 3-5åringar.. wooow.. då ska jag leka med kottar mm =) så fram med regnkläder, och oömma kläder ;) ehehhe.. Jaja..

nu ska jag fortsätta kolla på idol med mammsen, sen så blir det att bädda rent i sängen, och ta fram kläder som jag får ha på mig imorgon.. skönt..


///Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback