just monday and im happy! =)

måndagen går mot sitt slut.. Idag var jag i skolan en sväng.. mellan 10 o 15.. Lite folk var vi på lektionerna.. men resten av klassen var ute på nån kommundag.. men vi som ska ha vår praktik i dalsland skulle inte ha någon sådan.. =)
nåjaa.. Går ut på praktik på onsdag iaf.. I Åsensbruk.. så det blir 3-5åringar =) skitkul!!! jag längtar verkligen ihjäl mig ;)

annars så fick vi reda på resultatet på vår första tenta, och gissa vad? jag klarade den!!!! wiiie.. så jäkla glad blev jag!! =)
skönt att slippa ha något hängandes efter som man måste göra om, nu när vi har så mö att göra!! =)

efter lektionen idag så satte jag mig på bussen ut till Bergvik där min mammsing väntade.. så gick vi runt och shoppade.. Hittade en lila hög kjol, ooooh så snygg =) så de blir nog outfiten på lördag kan jag tänka mig.. ;) för då blire HC i Åmål, där OLA uppträder :P försöker även få med mig mina kära vänner i Mellerud, får se hur jag lyckas.. ;) jajaaa..

sen så är det match på lördag också, skitkul =) hemmapremiäääär!!!! =) kl 13:00 i Billiingsfors..

nu har jag snart packat klart alla saker som jag ska ha med mig hem till praktiken, tur o väl så är mamma här med bilen, annars hade det blivit svååårt att åka med tåget.. puuh va mycket det blir!! + att man måste ha med sig andra kläder också! men nu har jag nog fått med mig det mesta iaf!! =)

nu blir det lite, hmmm.. godis med mamma =)

Hade så fint!!!

Saknar K!!! =/ vill ha dig här!, men imorrn kommer jag hem!!! =) underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback