I can wait forever..

sitter och gottar mig i min ensamhet nu.. Gottar mig med ett glas yoghurt och en avokado med salladskrydda.. Aldrig provat de?? nee men gör det då.. det är asgött.. mums.. salladskrydda.. italiensk.. jag säger då det.. det är ett måste.. då måste jag bara berätta en rolig sak.. apropå salladskrydda.. första gången jag var i italien innan jag skulle dit och jobba så saknade jag salladskryddan något enormt.. låter kanske konstigt, men aa.. så när jag väl skulle åka dit för att jobba, jaa då tog jag med en salladskrydda hemifrån och var jättenöjd med mig själv.. och det var nog även F.. jaa.. sen när jag skulle packa upp min väska, PANG.. då ramlade salladskryddan ner i golvet, och eftersom den burken var gjord av glas, och golvet av sten så kunde det inte bli annat än pang.. så.. där satt jag och spillde några tårar över min kära salladskrydda.. ;) haha.. nedå.. skämt o sido.. men osis asså.. sitter här och tänker tillbaka..

jaja.. nog om det.. tillbaka till nutiden.. Har idag suttit i skolan och verkligen seeegat fram från klockan halv 9 till 16.. vilket var enooormt segt.. först hade vi då föreläsningen om missbrukarhem.. blev inte alls lika tagen av den som den vi såg om mamman vars son var knarkare.. men men.. sen så vart det en föreläsning till om en flicka som blev sexuellt utnyttjad när hon var liten.. den visades i en teaterform + eftersnack.. men vad trött man var.. trodde aldrig klockan skulle bli 16.. men de blev den.. Så då begav jag o sandra oss till affärn för att inhandla både det ena o det andra.. jäävlar va dyr affär iaf, ett korvpaket med grillkorv, med 10 små korvar kostade 25 spänn.. de e ju värre än shell faktiskt!! uuuuh.. så dom små missbildade korvarna fick ligga kvar på hyllan.. bättre med Roys säger jag bara.. synd.. jag saknar Roys produkter här faktiskt.. och Arlas mjölk.. JA, jag känner skillnad, och jag inbillar mig inte.. Milko e skit :P  jaja.. jag o sandra gjorde iaf nudlar och kikade på one tree hill, jag har sett till säsong 6 wiiie :)

Annars så satt jag o sappa runt lite med tv-kontrollen.. o va fasiken, på 5an visade dom en naken Karl!! och en naken kvinna.. som gick runt och handla o skit.. va e detta egentligen? har inte orkat se, men jag chansar på outsiders.. känns nästan som det skulle kunna vara det..

och jag sitter och vrålar ut musik ur mina högtalare och är fortfarande mycket nöjd med mig själv att jag lyckades vara lite teknisk för en gångs skull ;) haha

men va faaan, mer manliga könsorgan.. eller snoppar.. som jag skulle säga...  och då menar jag inte EN utan typ 30 kanske.. uuh.. gubbar för den delen med.. de kan kvitta tycker jag.. :)

jajaa.. har även gjort köttfärssås idag, och är mycket nöjd med resultatet.. tror jag iaf.. :) men det går nog att äta iaf.. så nu ligger det lök och paprika över hela golvet.. inte lika roligt kanske.. men jaa.. fick även göra ett besök till grannen för att låna en konservburks-öppnare.. för jag som är sååå teknisk förstod mig inte på den som min mamma inhandlat åt mig.. jaaa, är jag inte begåvad så sääääg.. jaa, men Katta var snääll och lånade ut sin.. det var en hjälteinsats idag.. :)

jajaa..

men va faaasen, nu får det sluta upp med nakna människor på tvn.. dags att byta kanal!!!

och jag ska gå och diska!!! yeeah, såå roligt!! :S

puss soo long!


* Miss youuu snygging!  Vill vara hos dig nu!! Jag vill inte vara här i Karlstad juu :( Kom och hämta mig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback